Wederom ontbrak er iets bij de bestelling. Geen kroepoek en geen uitjes bij de saté. Erg teleurstellend. Vorige keer waren ze de toetjes vergeten (zijn wel
binnen 20 minuten nageleverd) maar toen ook geen servetten met vochtige doekjes , tandenstoker etc. Toch erg vervelend dat de bestelling niet goed wordt gecontroleerd.
Beste klant,
Jammer dat u het zo heeft ervan, wij zullen dit melden bij het des betreffende team.
Kunnen we misschien u een gratis dessert aanbieden bij de volgende bestelling. Mocht u daar gebruikt van willen maken mail ons even terug met u gegevens wat zullen dat noteren en mocht u gebruik van willen maken plaats de bestelling dan telefonisch meldt het even bij dat u daar recht op heeft en dan zullen we dat bij u bestelling toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Team Spare Rib Express Gennep
8
Dit was onze eerste keer, en het was fantastisch; smaakvol, voldoende, vers, compleet met servetje, schoonmaakdoekje, tandenstoker, pepermuntjes.
Punt voor bezorging hebben we op neutraal gezet omdat we het zelf opgehaald hebben.
nog wel een opmerking, graag de houdbaarheidsdatum van de kroepoek nakijken, want het zakje wat er bij was gevoegd was ver over de datum en ook niet meer krokant.
90 minuten is al erg lang en uiteindelijk heeft het bijna 2 uur geduurt.
Bezorgster was wel erg netjes en boos nog excuses aan daarvoor.
Echter was dit helaas al de 3e keer, vandaar dat ik het nu ook meld
Beste Klant,
Bedankt voor u feedback,
Wij zullen dit meenemen als verbeterd punt en extra dacht voor geven zodat de wachttijden niet meer buiten de 90minuten komt. Door het instroming van de orders valt het soms buiten ons macht want we moeten een schatting maken.
We hopen een kleine begrip hiervoor en wij zullen eraan werken.
Met vriendelijke groet,
Team Spare Rib Express Gennep
6
We miste de saus bij het menu, de frisse salade en de kruidenboter bij 2 van de bijgerechten. stokbrood kruidenboter zonder kruidenboter en gepofte aardappel kruidenboter zonder kruidenboter geleverd. Dat zijn 4 gemiste delen van een bestelling! dat is wel heel veel voor 1 bestelling.
Mike Bergmans 2021-10-18 01:56:26 Spare Rib Express Gennep
Beste Bergmans,
Bedankt voor u feedback,
Dat is niet goed gegaan bij u bestelling. Wij zullen dit vermelden bij het betrefte gewerkte team. Wat we voor u willen aanbieden voor het ongemak, dat is een korting van 20% op de gehele volgende order. Mocht u er gebruik van willen maken zal u bij de volgende bestelling even telefonisch de order doorgeven en daarbij vermelden dat u recht heeft op een korting van 20% daarbij hebben we nog wel u volledige gegevens nodig naam, postcode en straat zodat wij het kunnen vast leggen. Wij hopen hiermee u tegemoet zijn gekomen.
Met vriendelijke groet,
Team Spare Rib Express Gennep
5
Bezorger kwam op de fiets, vanuit Gennep naar Milsbeek. Dus temperatuur van het eten was al afgekoeld. Jammer. smaak en hoeveelheid was wel lekker.